view sourceprint?

9 månader<3

♥Idag har jag              och Joel firat
9 månader. Vi åt      på dallas och såg 
sedan "män som hatar kvinnor" på bio. Film-
en var riktigt bra, men väldigt hemsk. Kan lova att
jag krama Joels hand några gånger. Det blev rätt
mysigt endå, att luta sig mot älsklingen då det
blev läskigt, finns inget bättre. Sen så vill jag
avsluta med att säga att jag älskar Joel
så himla mycket så jag vet inte vad!
Han är verkligen den bästa
killen jag vet. Tusen
pussar och kramar
på honom!
Älskar
dig!!



♥LOVE                   ♥LOVE
LOVELOVE♥           LOVELOVE♥
♥LOVELOVELOVE   LOVELOVELOVE
LOVELO♥♥♥♥♥ELOV♥♥♥♥ELOVELOVE
LOVELOVELO♥ELOV♥LOV♥LOVELOVE♥
LOVELOVELO♥ELOV♥♥♥VELOVELOVE
♥LOV♥LOV♥LOVE♥OVE♥LOVELOV
LO♥♥♥OV♥LO♥♥♥♥ELOVE
LOVELOVELOVELOVE♥
♥LOVELOVELOVE
LOVELOVE
LOVE



Joel Bohman, in my heart!♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis!

2009-04-27 @ 09:11:51

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0