view sourceprint?

Världens bästa pojkvän!

(Jag hann inte skriva något i tisdags, den 23 december. Och jag måste ju verkligen göra det eftersom det var en väldigt viktig dag för mig och en som jag älskar väldigt mycket.)


23 December
23/7 - 23/12
Jag och älsklingen firade 5 månader<3




Hjärta på dig älskling(L)


Den här bilden tog jag för att visa
hans t-shirt han fick av mig i julklapp.
 


Jag och Joel
efter att vi åkt skridskor.



Puss<3 

 
Älskling(L)

 
Linnea, Joels syster.

                                    
Dagen                                   började 
alldeles underbart!                 Älsklingen kommer
och väcker mig och har          med sig så att vi kunde 
fika på sängen. Det var hur mysigt som helst!(L) Sen 
efter vi fikat gav vi varandra våra julklappar. Som ni 
 såg på en bild så fick Joel en fin t-shirt av mig, 
  plus någon choklad och en handkräm. Och 
av älsklingen fick jag ett kuvert där det 
stod att jag skulle få en timmes 
massage på fotvizon. Sen fick 
jag även en sån där 70% 
chocklad med hallon
smak. Tack så
jätte mke
älskling!
(L) 

Dagen                             fortsätter
  med att vi mest                  tar det lungt. Men 
     sen så ville Joel och         Linnea så hemskt gärna 
      fara och åka skridskor.    Såklart hänger jag på fastän 
     jag inte mådde så bra  pga. förskylningen, men det var
     riktigt kul ändå. Sen skyndar vi oss hem och har en halv-
    timme på oss att göra oss klara innan vi skulle fara till
     Joels farbror. När vi väl var framme blev det mat,
     julklappsspel, massa prat och spela wii. 
 Mkt trevligt! Ni måste ju bara hålla 
med om att jag har världens 
bästa pojkvän, eller
det är iallafall
vad jag
tycker!
(L)

Han är                      hur bra 
      som helst!                Överraskar       
en med fika på       sängen,ger mig 
fina julklappar,och allmänt bara bryr
sig om mig och tar hand om mig, som 
ingen annan gör. Det finns så mke
jag kan säga om hur underbart
bra han är! Jag älskar dig
såå hääär mycket!
Du är mitt
hjärta!
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0