view sourceprint?

Är huvudet dumt så får kroppen lida!

Gokväll! Det har varit en rätt vanlig onsdag med jobbiga lektioner och så. Vid halv 7 tiden så for jag och solade. Jag måste passa på att sola innan den 14 feb då solkortet går ut. (Jag fick solkortet i julklapp om någon undrar.) Egentligen är inte jag den som brukar sola precis. Har väl solat sammanlagt tre gånger nu i hela mitt liv. Så då kanske ni förstår? Dessutom tycker jag det känns lite farligt, vill ju absolut inte få cancer!

Som man brukar säga, är huvudet dumt så får kroppen lida. Vi får väl se.


Bild tagen från google.

 

 


Kommentarer
Postat av: shopalicious

Jag gillar att sola. Man blir så brun och fin :) Men visst finns risken att få cancer. Fast det finns det lite överallt.

2010-02-03 @ 22:25:44
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0