view sourceprint?

Sommarlov!

(Glömde publicera detta i tisdags. Så ni får ursäkta mig!)

Äntligen har jag fått sommarlov! Imorse hade vi skolavslutning i Aulan sen for jag och min klass in till stan och åt vid älven. Det var rätt varmt idag för att vara Sverige. Såklart har jag jeansleggings på mig medan alla andra hade kläning. Jag trodde ju att det skulle vara jätte kallt. Plus att jag trodde jag skulle stanna i stan hela dagen och hela kvällen. Då brukar det ju bli kallt? Aja, nu sitter jag iallafall här hemma och väntar på att få veta om jag kan åka med Mia in till stan igen för att se balen. Efter balen drar jag och mina klasskompisar hem till Maja och vi ska äta pizza, ha det trevligt osv. Det blir nog nice!




Förövrigt så är det bara 1 endaste dag kvar till min födelsedag nu! Jippie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0