view sourceprint?

Lövångersrevyn

Hänt idag? Jo, varit med älsklingen hela dagen! Kan inte bli bättre!♥ När jag vaknade upp vid hans sida kom jag på idén att vi kunde baka någonting. Tyvärr blev inte det av. Han ville så gärna gå ut i 15 minus grader och nästan 1,5 m snö. Såklart ställer jag upp på det, även fast jag inte gillar att det var så kallt ute. Där ute hjälpte vi Isac, Hoppe och Fredde (Isacs kompiar) att bygga ett hopp. För de höll på att åka skidor i snö högarna ute på våran gata. Dom är kanske 4 m höga eller nått sånt? Sen så provade även Joel att åka i hoppet, dock med min snowboard. Haha, han var faktiskt duktig och gjorde en 180, fast det kan ju bero på att han åkt förut?

Efter att varit ute i nån timme och hunnit bygga hopp, åka i snö högarna, snöpula varandra och göra snö änglar, så gick vi in för att göra oss klara och äta hemma gjord pizza. För att sedan åka iväg på Lövångersrevyn. Jag blev nämligen bjuden av Joels familj att få följa med. Tack så mke! Revyn var väldigt bra och Anders var ju Kingen! Det här var absolut en bra fredag! Ledig, vara med älsklingen hela dagen och se lövångersrevyn!♥



Ne, nu får ni ta och sova så gott. För nu ska jag gå och ladda inför imorgon!! Har ju fotbolls cup i Byske imorgon! Det hoppas jag blir riktigt skoj det med! Pusshej!


BIF♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0