view sourceprint?

Glasögon blire!

Sorry, dålig uppdatering! Men nu under påsklovet har jag inte haft tid att blogga. Kan ju berätta vad jag gjorde t.ex. i tisdags. Då var jag på stan och fixade lite saker, bl.a. id-kort, syntest och lånade hem fyra par glasögon, samt shoppade lite.

Ja, som sagt jag ska få glasögon eller behöver dem inte jämt. Jag är kortsynt och har lite brytningsfel. Så jag kommer bara behöva dem när jag ska se tv, bio, köra bil osv, då jag måste se bra på långt håll. Det blir ju intressant och se vad jag nu ska välja för glasögon. Just nu står det mellan tre par svarta, men en av de svarta har vitt på insidan och en gammelsdagsgrön linje mellan det svarta och vita. Dem var nästan snyggast, men sitter oskönast. Så vet inte hur jag ska göra. Här får ni se hur glasögona ser ut. Haha, vad tycks?




  
 


 



  



 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

De andra paret var Snyggaaaa!!

2009-04-17 @ 15:47:50

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0