view sourceprint?

I'm back!

Hello my friends! Det känns som att jag nu är redo att börja blogga igen. Allt vad gäller skolarbete är över, vilket känns nästan overkligt. Nu har jag bara roliga saker att se fram emot, exempel alla roligheter vi kommer göra med klassen de sista dagarna, balen och självaste studentdagen den 10 juni (som dessutom är min födelsedag). Kan det bli bättre? Tveksamt. Ge mig bara en massa sol nu också dessa två veckor, så blir det pricken över i:et!

 

Jag och älsklingen när han tog studenten förra året. Snart så springer jag ut ur kyrkan med den vita mössan på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0