view sourceprint?

Powerwalk i snöstorm, sen bastu!

Gokväll! Haft en jätteskön dag idag. Ledig från skolan vilket innebär att jag har tagit tillvara på denna ledighet. Eftersom jag knappt hann vara ledig och ta det lugnt på lovet så passade jag på nu istället. Så idag har jag bloggat en del, pluggat lite matte eftersom jag har prov imorgon. Sen har jag varit ute med Thea på en powerwalk i snöstormen. Och när jag kom hem så satte jag mig i bastun och bara njöt av lugnet. Nu känner jag mig helt återhämtad och utvilad. Redo att ta itu med morgondagens uppgifter!

Nu ska jag skriva utvärderingen på PA-bloggen, sen kanske jag hinner med någon liten läxa till, annars går jag och lägger mig. Hoppas ni också har haft en bra dag och sen får ni sova så gott!




Bild från förra vintern. Undra hur mycket snö det kommer i år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0