view sourceprint?

Much to do!

Verkligen ledsen att jag inte har kunnat uppdatera något, men så ser min verkligehet ut. Jag har för mycket att göra helt enkelt och då kommer bloggen sist.


Om ni nu undrar vad jag har att göra så kan jag dra en snabb lista för er:


♦ Fixa och ordna med att lämna CV lite överallt.

♦ Plugga på NkA - prov på fredag v.11

♦ Plugga på teoriprov i idrott - prov på måndag v.12

♦ Göra svenska uppgift till måndag v.12

♦ Ska väl börja med att göra fas A (körkort)

♦ övningsköra


Övrigt: Hinna med att träna, spela match och träffa Joel m.m.


Så fort jag får någon tid över så ska jag försöka hinna med att uppdatera! Kan redan nu berätta att jag kommer visa en hel del bilder från sprotlovet då vi var i Hemavan och en dag då vi for på skoterutflykt.

Men än så länge för ni ha det bra och klara er utan mig!


Kommentarer
Postat av: felicia

okej :))

2010-03-19 @ 15:25:47
URL: http://feliiiciah.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Hehe ja det lär det ju bli!! Ha en bra helg förresten :)

2010-03-19 @ 22:29:26
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0