view sourceprint?

Mitt schema!

Lång och ganska tuff dag. Det har inte varit mina favoritämnen idag precis, NkB, NkA, matte och engelska. Matten fattar jag ingenting av? Hur ska detta sluta? Jo, jag får helt enkelt bita ihop och nöta talen eller något. För lära mig det ska jag! Därför har jag inte hunnit blogga idag och jag gissar att jag inte kommer skriva så mycket imorgon heller. Skolan går ju före, som sagt!



Här kan ni ju få se mitt härliga schema,
men det är inte allt för härligt som ni kanske ser att jag påpekat?


Klicka så får ni se en större bild!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0