view sourceprint?

Igår-->Måndag 15 Februari!

(Detta inlägg skulle jag publicera igår kväll, men då börjad det lagga på blogg.se så det blev inte av).


Gokväll! Är supertrött just nu och ska alldeles strax gå och lägga mig. Men först tänkte jag bara berätta att jag hade det riktigt trevligt igår! Allt från att sett hockey, fotboll, själv spelat fotboll, till en underbar avslutning på kväll med älsklingen då vi såg bio. Ett stort tack till älsklingen för att du är den underbaraste människan som finns, jag älskar dig!


(Som jag sa, jag är väldigt trött och det blev sent igår kväll. Därför kommer bilderna från helgens trevligeheter imorgon istället. Så håll utkik!
)


Sen vill jag också påminna er om att fortsätta gissa vad det är för present!? Ju fler som gissar desto snabbare avslöjar jag. hihi!


Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0