view sourceprint?

Plugg hos älsklingen!

Hejhej! Slutade relativt tidigt idag och just nu sitter jag hemma hos älsklingen, som också slutade tidigt idag. Men vi måste tyvärr göra en del läxor båda två. Fast det blir iallafall mysigare att båda sitter här med var sin kopp te i soffan, samtidigt som vi gör våra läxor. Hellre det än att sitta hemma själv och göra dem. Nej nu ska jag fortsätta dircka mit goda te, ni får hade!


Hittade denna bild på Joels dator. Det var i sommras

i Joels stuga. Haha, jag bjuder på den!

 

 


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: dom två senaste veckorna har jag inte bloggat, och du har kommenterat under dom två veckorna. ledsen för sent svar men behöver samla ihop mig lite. och jag försöker ännu men inte så lätt.



här kommer mitt svar..

det har inte blivit bra ännu..

2010-02-02 @ 17:02:05
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0