view sourceprint?

Hur min alla ♥-dag ser ut!

Igår kväll var jag borta på middag med tjejerna och vi hade som en överraskningsfest för Mia som fyllt 18 år. Tog en del bilder, men jag har inte tid att visa dem idag, förmodligen blir det imorgon.


Vad som händer idag?

♥ Nu snart ska jag iväg till Tallbacka och se hockeyns dag och då fotbollsledarna ska möta hockeyledarna. Kommer bli spännande.

♥ Efter det så åker jag till nya bollhallen och ska se älsklingens fotbollscup.

♥ Sen kl 6 har jag själv match mot Klutmark!

♥ Sist men inte minst så ska jag och älsklingen på bio. Vi ska se "Valentine´s day", blir mys!


Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0