view sourceprint?

Gud så duktig jag är!

Känner mig otroligt duktig just nu! Kan inte fatta att jag har gjort och klarat av världens svåraste uppgifter som vi haft de två/tre senaste veckorna. Först var det en ekonomi hemtenta med två sjukt svåra och jobbiga frågor. Faktiskt så gav jag upp i slutet för att jag var så less, men jag gjorde mitt bästa iallafall.

Denna vecka har bestått av att göra en religionsfördjupning och även den var sjukt svår och jobbig. Kan ju bero på att vi har samma lärare i både samhälls och religion och för att han är den "tuffaste" läraren vi har. Men nu har jag entligen gjort bort båda dessa uppgifter, men kan lova att jag har massa annat som ligger i hög och väntar på mig. Idag har jag faktiskt varit duktig och hunnit jobba med tre olika ämnen. Fortsätter i morgon och känner mig riktigt duktig som pallar göra detta.



Slänger in en rolig bild så här mitt i texten så det inte blir så tråkigt att läsa för er.
Visst håller ni med om att vi är OTROLIGT vackra! HAHA!!


Förstår om ni undrar varför jag pluggar på helgen och då är mitt svar ganska enkelt. Jag satsar på mvg i de flesta ämnena vi har och då krävs det mycket tid för mig. Känner att jag får så mycket gjort nu på helgen när det är så mycket och därmed behöver jag inte känna mig stressad sen. Vill hatar att vara stressad och jag vill känna att jag har kontroll.

Fast jag kan lova er att det jag önskar mig mest av allt i världen just nu är att verkligen få slippa på plugga på helgen. Efter denna helg kommer jag vara spyless, eller det är jag redan. Nej jaa får bita ihop och köra hårt imorgon så kommer belöningen så småningom.


Har iallafall positiva saker att se fram emot:
- skridskor med laget (imorgon)
- dundercupen
- julmys med vänner och familj<3
- får snart hitta på något skoj med vänner och joel<3
- träningarna
- m.m.


(Ursäkta att det blev mycket text, men jag kände att jag ville skriva av mig och ni väljer ju själva om ni vill läsa eller inte).


Kommentarer
Postat av: Adelina

Fin header!

2010-12-23 @ 12:18:03
URL: http://sabinaadeline163.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0