view sourceprint?

Vilken kanonhelg!

Min helg har varit kanonbra! I fredags efter skolan åkte jag iväg med min familj till Ekträsk. På lördagen kom två till familjer och sedan Joel. Hela lördagen hade vi strålande väder och solen värmde så skönt! Vi fiska, plocka blåbär, gjorde en äppelknäckepaj, åt god mat, basta, såg "bröllopsfotografen" på tv m.m. Och vi avslutade kvällen med en liten annorlunda idé, nämligen att gå ut på en kvällsvandring där vid halv 12 på natten för att se på stjärnorna och lite av Ekträsk. Det var alldeles svart ute, vilket var lite kusligt. Men riktigt mysigt var det att gå och hålla älsklingen i handen.

Idag var det däremot sämre väder, men vi trotsa det och gick ut i regnet iallafall. En del fiska och en del gick en liten promenad. Jag summerar denna helg som en mycket trevlig, mysig och avkopplande helg med ett riktigt härligt umgänge och älsklingen!



Bild från senast jag var i Ekträsk (påsken).
I helgen har jag tagit massor med bilder, så håll utkik!



Kommentarer
Postat av: thea

sv; det var gott gott goooott!!

och tack för att du röstade på mej i veckans blogg tävlingen, man kan rösta 1gång/dag så om du orkar kanske du kan göra mej den tjänsten? (A)

2010-08-31 @ 18:10:32
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0