view sourceprint?

Heldag i Piteå med älsklingen!


Hejsan! Ett tag sen sist, men har inte haft så värst mke att berätta. Men nu har jag däremot en sak jag vill dela med mig av. Något jag och min älskling spontanplanerade igår kväll. En tripp till Piteå!

I morse tog jag och älsklingen bilen till Piteå och vår första destination var inge mindre än Piteå Äventyrsbad. Efter det åkte vi vidare in till stan och åt lunch på Golden Dragon. Jag åt friterat fläsk med sötsur sås, riktigt gott var det! När vi var mätta och belåtna begav vi oss till Nolia mässan och strosade omkring där några timmar. Som ett litet avslut på denna tripp, blev det ett besök hos älsklingens mormor & morfars stuga där vi blev bjudna på middag.

Sammanfattningsvis så var detta en väldigt spontan tripp som bjöd på mycket skoj och trevligheter. Dagen blev helt prefekt eftersom jag fick vara med min älskade älskling som är världens bästa!! Massa pussar på honom!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0