view sourceprint?

Praktikplats fixad!

Yes! Nu har jag fixat min praktikplats! Det blir inget mindre än högstadiet på Bureskolan. Haha, ni kanske undrar varför jag vill praktisera just där. Mitt svar är då att jag ville först och främst hitta en palts i närheten där jag bor och sen så ville jag hitta något som har med ledarskap att göra, eftersom jag går en ledarskapsutbildning.

Då tänkte jag att jag inte ville vara på dagis eller på förskola för det har jag redan varit och vill inte vara det igen! Så varför inte högstadiet? Då får jag följa två stycken lärare som var mina favoritlärare när jag gick på bureskolan. Kan ju inte bli bättre? Därför är jag riktigt nöjd och ser fram emot det!







Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

hoppas du kommer trivas :)

2009-09-10 @ 16:30:54
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack! Du har en jättefin blogg! =)

2009-09-11 @ 09:35:35
URL: http://bjornhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0