view sourceprint?

Måndag 28 september!

Idag var det då måndag, första skoldagen av veckan. Den började med en debatt på svenskan och sedan innebandy på idrotten. Efter lunchen var det engelska och samhälls, men sen begav jag mig till frisören. Så nu är jag nyklippt, inte något större skillnad direkt, men det ser bättre ut än tidigare. Däremot orkar jag inte ta kort och visa er nu. Ni kanske får se senare om jag lyckas komma med på något kort.


Ikväll har jag räknat lite matte, fast egentligen fattar jag ingenting? Så det gick inte så bra. Då for jag med mamma och Erika och körde core istället och där träffade jag även Thea. Alltså herregud så jobbigt det var! Men lätt värt det, för man känner verkligen att man har tagit i efteråt och då blir man som stolt! Därför hade jag tnäkt gå och sova nu så jag får vila kroppen och för att jag ska orka orientera imorogn på frilufts.



Bilden är tagen från google.


Ni får hade! Sov så gott allesamans!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej, hur har du det?

2009-10-04 @ 10:17:03
Postat av: Sissi

Grattis, du är en av finalisterna i veckans blogg! :) Nu är det din uppgift att samla ihop så många röster som möjligt genom att tex. länka till inlägget och be dina läsare att rösta på just dig :)



Lycka till!

2009-10-10 @ 13:49:52
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0