view sourceprint?

Hänt i veckan!

Hejhej! Just nu sitter jag på skolan i datasalen och väntar på att matan ska öppna. Dessutom har jag nyss haft prov i NkB - kemi. Jag kan säga att det var inte det lättaste provet precis!? Så jag förväntar mig inget bra resultat från min sida.

Men nu tänkte jag istället köra lite uppdatering och berätta vad som hänt i veckan!

Måndags:
- Satt typ hela kvällen med NkB frågorna
  (nu i efterhand känns det ovärt att jag gjorde det).

Tisdags:
- Sports camp - En hel dag med 2500 barn som 
  sprang omkring och skulle prova på olika idrotter.
  Min uppgift var då att vara funktionär.
- Pluggade ännu mer på NkB, tittade på matten,
  och läste engelskaboken.

Onsdag:
- Diskussion om engelskaboken
- Matte diagnos
- Jag och Joel åt middag på stan och såg sedan bio,
  "flickan som lekte med elden".

Torsdag:
- pluggade en sista gång på NkB:n (men inte lönade
  det sig inte?)
- såg också onsdagens idol och torsadgens idol.


Ikväll är det fredagsmys! ♥



Kommentarer
Postat av: DINA

haha ja precis XD det är synd att det blir så men jag tycker skolan är verkligen viktigare :)

Men jag tycker inte man hinner md mkt annat heller, dvs inte bara bloggen. Jag hinner typ knappt träna elr jobba :s

vad gör du på dagarna förutom skolan och bloggen? :P

2009-09-27 @ 17:45:31
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0