view sourceprint?

T-shirts från Monki, plus skor!






Tänkte visa er vad jag köpte när jag var i Umeå i måndags. Det blev två stycken t-shirts från Monki och ett par skor från Wedins, samt trosor från Gina tricot. Det blev ju en slant, men det var det värt det! T.ex. dessa skor är jag supernöjd med! Först hade jag tänkt köpa uggs, men eftersom jag vill ha äkta så blir det för dyrt. Därför passade dessa skor perfekt in på min beskrivning. De är fodrade och blir då bra som vinterskor istället för uggs, de har klack och det gillas, sen så var det ett rimligt pris om man jämför med uggsen. Kanon helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: JASMINE

skitsnyggt!!!! vill ha den vita ( fast i svart)

2009-10-29 @ 23:35:12

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0