view sourceprint?

Sista paktikdagen!



Fredag idag och det var min sista praktikdag. Lektionen vi ledde gick bra och det var intressant att höra deras olika värderingar och åsikter. Sen så tyckte lärarna att jag skött mig bra och tackade så mycket. En av dem ville till och med att jag skulle komma tillbaka och hjälpa till någon fler gång. Det var ju väldigt positivt och snällt sagt!




Annars har det inte hänt så jättemycket idag. Åt grillat till middag och snart ska jag se Idol med familjen. Mys. Saknar älsklingen förövrigt. Han har varit sjuk och haft feber hela veckan, stackarn. Hoppas han blir frisk snart så jag får träffa honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0