view sourceprint?

Fjärde praktikdagen!




Idag var fjärde och näst sista dagen. Känns både bra och dåligt. Det dåliga är att man måste tillbaka till skolan igen och det som är bra är att jag tyckte det gott och väl räckte med en vecka. Annars hade det nog blivit långtråkigt eftersom man inte gör så mycket. Jag vill att det ska hända mer, men jag är inte missnöjd med praktiken om ni trodde det. Nej, jag har lärt mig massor med bra saker och det är alltid nyttigt att prova på något nytt! Lite om imorgon då; då ska jag och Pär.A leda en lektion tillsammans och det tror jag kommer att bli riktigt kul, speciellt att få höra barnens åsikter!




Kom nyss hem från jobbet. Eller jag stannade en timme hos farmor och såg "mammas pojkar". Haha, lika patitiskt som förra gången, men det är underhållande! Nu ska jag ta och gå i säng så jag orkar med morgondagens lektioner.

Godnatt! Sweet dreams!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0