view sourceprint?

Andra praktikdagen!



Idag var min andra praktikdag och den var faktiskt mycket händelserik. Som på So lektionen med några sjuor. De skulle göra rollspel och ämnet var brott-förundersökning-rättegång. Alltså de ska göra en pjäs av det. Haha, jag satt inne i klassrummet och lyssnade på en grupp som försökte komma på idéer om hur deras brott skulle gå till. HAHAHA!! Jag höll nästan på att dö av skratt inombords (var tvungen att hålla tillbaka väldigt mycket för att dom inte skulle tro att jag var knäpp?).

Det enda jag kan säga är, vars får dom alla idéer ifrån? Haha, förstår att ni inte fattar något, men ni skulle ha  varit där! Det jag har lärt mig idag är att oftast är barn väldigt jobbiga, men ibland är dom bara för charmiga och får en massa underliga idéer och tankar. Det är som så härligt att höra deras beskrivningar för de är verkligen inte så som man själv hade tänkt sig. HAha, ja de får en verkligen att le!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0