view sourceprint?

Massa roliga lekar & tävlingar på lektionen idag!





Så här kul hade vi idag på PL-lektionen!

Vi hade nämligen pedagogiskt ledarskap och då ledde två stycken grupper idag,
bl.a. min grupp. Våran uppgift var att komma på en samarbetsövnig, trygghetsövnig
och en gruppstärkande övning. Det blir som olika lekar och tävlingar. Min grupp körde
"absolut överens",
charader och "Det bränns!". Det var både kul att se på och vara
med. Jag tror nog detta förbättrade våran samanhållning lite, vilket känns bra!

(Bilderna tog jag med mobilen när vi hade kört en tävling om
vem som kunde göra den högsta högen av ballonger.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0