view sourceprint?

Så kul man kan ha på 3,5 timmars hål! Hahaha!! Läs!


Igår var det en rätt annorlunda dag på skolan. Just därför kommer jag skriva en hel del för att dela med mig av så mycket som möjligt, men ni läser ju på egen risk så.

Den började som vanligt med NkB och där sitter man och håller nästan på att somna samtidigt som att man skrattar åt vår lärares lite knasiga skämt, haha. Efter det gick jag, Mia, Elise och Jasmine till datasalen och satt där en halvtimme innan vi gick och åt lunch. Förövrigt så var maten något av det äckligaste jag har ätit, typ en sås som såg ut och kännes som lim och i var det små, små bitar av lax. Huva!

Efter lunchen gick vi tillbaka till datasalen och efter ett tag kom även Pär. Nu är grejen den att vi hade hål från kl 10 till halv 2, alltså 3,5 timmar!!! Sjukt! Vi hade ingen samhälls utan vi fick jobba hemma, men det går ju inte när man bor ute i boschen och måste åka buss. Så nae vi fick sitta kvar på skolan istället. Jag försökte iallafall med att få fara hem pga. att jag hade gjort klart både samhällsen och alla tal vi skulle räkna på matten, men nae det fick jag inte.


Gissa då vad jag gjorde alla dessa timmar för att fördriva tiden?? Jo, jag spelade nämligen bricks breaking på facebook. Jag vet, boring, men om man spelar ett tag så blir man besatt! Haha, det roliga var ju att jag fick alla de andra att också spela bricks breaking istället för deras töntiga spel. Haha, ja vi var rätt "taskiga"/kaxiga (på skoj) mot varandra och försökte nedvärdera varandra, men det är som en sak som vi alltid brukar göra för att det är så kul, haha. Så tro inte att jag är så där kaxig på riktig utan det är bara på skoj! Vi spårade helt enkelt!!

Iallafall så ägde jag alla från början och jag var väldigt överlägsen!;) Tyvärr slog Mia mitt rekord, men huvudsaken är ju att jag är bättre än Elise och Pär iallfall som är nybörjare, mohahaha!!


Sista lektionen
var detdå matte  och jag kan säga att det var inte så speciellt värt för mig. Det enda jag gjorde vara att räcka upp handen hela tiden för att få hjälp med de svåra uppgifterna jag inte hade gjort. Men det var rätt kul ändå! Elementen i klassrummet var riktigt varma för en gångs skull! Vi slog oss ned vid varsin bänk nära elementet.

Det blev väldigt varmt, sen så var jag väldigt trött och hungrig också. Vad tror ni det resulterar i? Jo, att jag och även mina vänner blev väldigt spårade och fnissiga!! Jag tror aldrig jag har varit så inför klassen förut, men det kändes iallafall underbart! Haha!!


När vi fick sluta var det 40 min kvar tills bussen skulle gå. Självklart gick vi till datasalen igen! Vi fortsatte spela tills vi var tvungna att gå. Nu kommer vi till det roligaste! När vi skulle gå ut från datasalen så gick Mia först och jag gick strax efter henne. Men just när jag gick ut från dörröppningen så stod Mia vid sidan och skrämde mig så att jag nästan föll omkull! HAHAHAH!! Ni kan inte förstå hur roligt det där var!! Tänk er mitt ansiktsuttryck när jag ser vettskrämd ut, sen att jag hoppade till och höll på att ramla, samt att jag var väldigt trött!? Förstår ni då hur kul det var!? Jag har aldrig skrattat så där mycket på väldigt, väldigt länge! Jag tror jag både skrattade och flänade på samma gång, haha, nästan så att jag höll på att lägga mig ner på glovet. Hehe, kul var det iallafall! Eller hur Mia!?;D



Nu skrev jag rätt mycket, men jag sa ju att ni läser det på egen risk och om ni har läst allt detta har ni varit duktiga!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0