view sourceprint?

Tillbaka!

Heej! Nu är jag tillbaka, delvis. Jag har fortfarande massa plugg framför mig. Men jag tänkte berätta lite kort om vad ni har missat.


• Jag kan börja med valborgs. Då var jag hos Tove
  med en massa trevligt folk.
• På fredagen hade jag träning sedan var sovde jag
  hos älsklingen.
• På lördagen åkte jag hem från Joel med moppen,
  där vid lunchtid. För att jobba med mitt tal.
  Sedan på kvällen var jag hos Amme där hon och
  Lova hade kalas med tårta och presenter.
• I söndags hade jag match mot Rönnskär och vi
  vann med 3-2.
  Och resten av söndagen satt jag många, många
  timmar och skrev på mitt tal. 
  Ända tills jag blev klar sent på kvällen. Riktigt jobbigt!
• Idag har jag varit på skolan, sedan övat på mitt
  tal hemma.


Ni ska bara veta hur min dag ser ut imorgon. Jag kan lova dig att det blir ett väldigt tufft schema!! Därför ska jag gå och lägga mig nu så jag är pigg imorgon när jag ska jobba stenhårt hela dagen. Önska mig lycka till!

Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0