view sourceprint?

Planering av vårvandringen!

Nu är det inte länge kvar tills vi ska på vårvandring. Jag, Mia och Elise satt hemma hos mig och planerade den. Vad vi skulle packa för mat osv. Om det inte är länge kvar till vårvandringen så innebär det att det inte är långe kvar till Rhodos heller! Vi far den 27 maj! Längtar!!

Annars idag så har jag städat toan och mitt rum, samt gjot samhälls/svenskan och tränat lite på mitt tal. Det kan hända så att jag måste hålla det imorgon. Det är inte bra, för jag är verkligen inte redo! Därför känner jag paniken och kommer säkert öva hela natten och ändå kommer det gå sämst när jag väl står där. Åh va irriterad jag blir!




Förövrigt så saknar jag redan älsklingen jätte mke! Kom heem!! Nej, nu ska jag inte vara sån. Jag hoppas verkligen han har det jättebra där uppe i Vougga. Soligt väder osv. Men han får inte bli allt för brun. Då kanske jag inte har någon chans längre?  Eller jo, jag kommer bli sååå brun när jag far till Rhodos, hehe! (vi tävlar vem som är brunast när jag kommer hem från Rhodos). Alltså kommer jag att vinna!! Jippie!


Nej, nu måste jag ner och fortsätta öva på talet. Och för er som inte vet så ska jag berätta om Skellefteåsjukan för att jag har nyligen fått vetat att min morfar har det. Så då ville jag ta reda på vad det är för något och vad det innebär för honom osv. Önska mig lycka till vettja!?


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Lycka till=) ses imorgon

2009-05-05 @ 22:44:20
Postat av: adina

sv; ja såklart:D

Vi ska bli BRUNA iaf:)

2009-05-06 @ 19:09:14
URL: http://adinawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0