view sourceprint?

Nej, jag har inte gått i graven!

Hehe, ja jag har lyckats igen. Alltså att jag inte har skrivit på länge. Men ni fattar ju att det är samma orsak denna gång också. Vi har så hilma mycket nu! Och speciellt jag som far till Rhodos snart. Nu är det bara 10 dagar kvar! Mindre än 2 veckor! Gud så underbart det ska bli! Sen så har jag bara hört massa gott om Rhodos från Hillevi som nyss varit där. Längtar verkligen!!


Ja, nu har jag väl inte så mke mer roligt att berätta? Eller jo jag hade match igår. Vi vann mot klutmark med 2-1! Hur härligt som helst att vinna igen och dessutom på hemmaplan och plus att vi mötte ett av seriens bästa lag. De hade vunnit sin serigepremiär med 6-0. Så vi var väldigt förberedda på en hårt kamp. Och denna kamp vann vi välförtjänt! Nu är det bara att fortsätta peppa inför nästa match!!

Fotboll äger just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0