view sourceprint?

Vallsberget

Hejsvejs! Idag har jag också åkt slalom hela dagen, på Vallsberget i Piteå. Det var riktigt härliga backar och blev då mke roligare att åka där än vad det var i Bygdsiljum. Jag följde Joels familj idag och sen var även familjen Phalberg där. Trevligt, trevlig!

Nu är det bara att peppa till när jag ska till Kittelfjäll på påsken med Joels familj! Whiio, va vi ska åka! Men före det hinner vi även åka med alla frilufts klasser i Bygdsiljum nu på fredagen som kommer. Det blir nog skoj!


Bild tagen av: Adina eller mig.
Från när jag var i Ammarnäs förra året, tror jag det var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0