view sourceprint?

Schema för dagen

Min dag ser ut så här:

• Vaknade 11.
• Frukost, göra mig klar osv.
• Sparka iväg till Apoteket för att hämta ut sista sprutan
  till livmoderhalscancer.
• Äta lunch.
• Sitta vid datorn - blogga och börja med designen nu.
• Halv 4 ska jag vara på vårdcentralen för att ta sprutan.
• Hem och fortsätta med designen.
• Äta middag.
• Göra fotbad och fixa naglarna.
• Hoppas på att hitta på något med mina vänner.
 
   
  
Alltså en rätt lugn dag. Där jag hinner pyssla om mig själv
och förhoppningsvis träffa några vänner. Sånna dagar behövs alltid!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0