view sourceprint?

Söndag & Måndag

Lite uppdatering om söndagen och måndagen. Varför jag inte har bloggat någonting under dessa dagar är för att jag är social med min kille istället. Nu tänkte jag berätta lite kort om vad vi har gjort.

I söndags vaknade vi vid halv 11 och Joel gick upp och såg vasaloppet medan jag fortsatte sova. Det resulterade i att jag var väldigt trött resten av dagen. Ni som inte vet, om man sover FÖR länge då blir man trött iallafall. Men där vid halv 2 var vi hos mina kusiner i Ursviken på kalas. Sedan åkte vi hem, jag åt och for på träning. Medan jag var på träningen låg Joel hemma hos mig och sov. Han hade tydligen ont i nacken och huvudet. Vi hade planerat att hyra film och så, men eftersom han låg hemma och var lat. Så for jag iväg själv och hyrde en film och köpte lite godis till han. Thihi, eftersom jag var tvungen att fara själv så sa han att jag fick välja filmen. Då blev det såklart high school musical 3. Den var bra, men 1:an och 2:an var faktiskt bättre om jag får säga det själv!


Måndag: Nu hade vi planerat denna dag ganska så noga! Vi bestämde oss för att stiga upp nio. Men vi (eller rättare sagt jag) var inte klar efter en eller två timmar som vi hade tänkt oss. Utan klockan hann nästan bi halv 1 innan vi kom oss iväg. Jag tar på mig det! Jag är nämligen inte så morgonpigg om ni ville veta. Målet med dagen var att fara ut och åka skoter. Whiio var roligt det var! Vi körde (Joel körde och jag åkte med) till Bureberget. Tog drygt en halvtimme. När vi väl var framme så köpte jag fika och Joel köpte ett skrovmål. Sedan gick vi runt och jag visade honom lite hur det såg ut. Fanns väl inte så mkt att se men det var fint ändå.

Sen åkte vi hem. Jag åt, vi spelade rebubbled ända tills jag skulle på löpträning, då skulle han hem. Och nu sitter jag här och har träningsvärk, bloggar och funderar på vad jag ska hitta på imorgon. Jag funderar bl.a. på att fixa om designen på bloggen. Känner mig något less på den jag har just nu! Men nu ska jag ta och gå och sova, och kanske läsa lite i twilight.


Bilderna är från tidigare när vi var på Horssjön en solig dag.
Bliderna är nog lite suddiga, men det är för att de är för stora.

 
 
 
 

 
Hare bra! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0