view sourceprint?

Skriva, skriva, skriva...

Skrev ju nyligen att jag inte skulle kunna uppdatera så mycket, typ under helgen. Har jag lyckats? Nej, det går ju inte att undvika att skriva något inlägg då man endå redan sitter vid datorn. Som nu igår satt jag hela dagen och skrev på novellen och idag har jag nästan också suttit hela dagen.  Sen så har jag även passat på att göra andra sorters läxor samtidigt som jag kunde sitta ute och sola idag.  Förutom att jag har fått en liten glimt av solen idag så kan jag glädjas åt att jag ska träna ikväll. Det blir skönt att äntligen få röra på sig, eftersom jag inte har gjort det på en hel vecka.

Men nu måste jag fortsätta skriva novellen. Så jag blir klar nån gång! Helst idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0