view sourceprint?

Nickenyfiken!

Nu har alla precis farit hem och jag ska gå och lägga mig. Men först tänkte jag slänga in ett inlägg om vad vi har gjort. Vi for hem till mig och min källare (spel/tv-rum). Där satt vi och prata, körde pandoras ask, gh, rebubbled osv. Trevligt kan man säga! När vi körde pandoras ask fick man veta lite hemlisar om vissa, men det håller vi för oss själva. Sen så fick jag typ flest frågor. Värst va nyfikna de var då!? Hehe! Men det var kul ändå. 

 

Då var det dags att gå och lägga sig då, så man inte börjar vända på dygnet alldeles för mkt. Hoppas ni också har haft en trevlig kväll! Godnatt puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0