view sourceprint?

Gilla läget!

Ja, som sagt, gårdagen var en pärs! Idag har jag mått mkt bättre. Hade lite feber på morgonen, men den försvann nog när jag tog en ipren. Fick allt eftersom dagen gick bättre och bättre aptit, men inte helt normalt. Och det bästa av allt inge mer illamående!

Idag har jag tagit det väldigt lugnt sett tv, läst bok, men i slutet av dagen kände jag mig mkt piggare och kunde sätta mig vid datorn och läsa bloggar osv. Till och med stå på benen, men det var jobbigt när det nästan sprängde i huvudet hela tiden.

Det positiva är ju att jag är av med febern och spyan och känner mig genast piggare. Sen är det ju badå positivt och negativt att inte vara i skolan. Det positiva är att jag inte behöver plugga osv. men det negativa är ju att jag missar mkt och blir då stressad och kommer säkert plugga imorgon bara för att jag för dåligt samvete och för att jag blir stressad. Men egentligen borde jag vila. Ja, som ni kanske förstår så måste jag stanna hemma imorgon också eftersom vi inte vet om det var magsjuka eller inte. Och om det var det så måste man vara hemma minst 48 timmar. Och då väljer jag såklart att jag göra det. För jag vill verkligen inte smitta någon annan!

Man får helt enkelt gilla läget!

Här får ni några enkla tips om någon i din familj skulle få magsjuka.

 
Det sägs att om man sväljer 10 st vitpeppar morgon och kväll
så ska man klara sig mot magsjuka.


Och den här ProViva drycken är bra för magen för
den innehåller en viss bakterie som är bra för magen.
Något mer vet jag inte, men jag tyckte det lät bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0