view sourceprint?

Fredagen den 27 mars

Lite om vad jag gjorde igår. På morgonen hade vi kommunikation och då fick vi en och en halv timme på oss att skriva klart uppgiften. Jag blev klar efter en timme, men tyvärr blev jag inte helt nöjd med den. Aja, det är inte hela världen precis. Skönt att man gjort bort det iallafall. Sen var det ganksa god mat till lunch, tickamasala och ris. Efter lunchen hade vi samhälls och då jobbade vi med alla frågor vi ska svara på (hemtenta, om demokrati och politik). Där vid ett fick vi gå till Aulan och se estetarnas dansföreställning. Dom var riktigt duktig! Så jag slutade vid två, också väldigt skönt!

När jag kom hem väntade jag på mamma för att hon skulle tona mitt hår. Vi hade precis en timme på oss att göra det. För sen for jag, pappa och Isac iväg på hockey. Vi såg Skellefteå AIK J18 spela sin första SM final match. Träffade många jag kände där, bl.a. Elise, Eve, Emma och Marica osv. Trevligt vare! Men matchen slutade däremot inte lika trevligt. Det blev förlängning och efter 38 sekunder gör Solna AIK 3 - 2. Men, jag tycker SAIK såg lite bättre ut och dom borde ha en chans att vinna nu de två matcherna som väntar i Stockholm.





Lite bilder från hockeyn igår. Bilderna kommer från Elise blogg.
Ja, det var typ allt jag gjorde igår. Pusshej!



Sen så vill jag bara säga att jag
saknar älsklingen jätte mkt just nu!
Kom hem!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0