view sourceprint?

Dålig uppdatering!

Sorry, för dålig uppdatering! Men jag har ju såklart mina förklaringar. Jag har helt enkelt inte orkat och inte haft tid. Jag har gjort massa saker, både roliga och mindre roliga. Jag skrev ju att jag tänkte plugga mkt i helgen som varit, t.ex. matte. Gissa om jag gjort det? Nja, verkligen inte mkt. Kollade kanske på det en gång på söndagen? Men inte gjorde det någonting. Matteprovet jag gjorde i måndags gick ändå hyffsat bra! Jag kände mig iallafall nöjd och hoppas verkligen inte att jag gjort några slarv fel.

Vad har jag annars gjort i helgen? Jo, i lördags hade vi match mot Rönnskär och det blev 1-1. Kan ju påpeka att vi borde vunnit, så bra som vi spelade i början av första! Bra jobbat tjejer! Efter matchen for jag hem och städade samtidigt som jag såg på hockeyn. På kvällen kom Joel och grannarna. Vi åt pizza och hade det trevligt.


Söndagen - Vi gick och uppvaktade Adina som fyllde fjortis (14 år)! Grattis till henne! Hon fick kläder och hörlurar av mamma och pappa, av mig och Joel fick hon chokladpraliner, och av kusinerna och mormor, morfar och farmor fick hon också kläder, godis och pengar. Fina presenter tycker jag! Nog pratat om henne, åter till mig, hehe! På kvällen hade jag fotbollsträning på Guldvallen och det var helt okej.



tjing!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0