view sourceprint?

Baka kaka!

Igår kväll var det Earth Hour. Den spenderade jag hos mina grannar. Jag och min familj gick över till grannarna för att spela spel och umgås. Vi hade tänt massa ljus så det blev riktigt mysigt. Det ända som saknades var älsklingen.<3 Men nu har han kommit hem och vi får träffas imorgon. Längtaaar!!

Tidigare under dagen hade ju jag tänkt hinna med ganska mkt. Om jag gjorde det? Nej! Jag tog det bara lugnt osv. Det enda jag gjorde var typ att baka sockerkaka med chokladbitar i, som var till fotbollen. 


Här bjuder jag på en smarrig bild av kakorna jag bakade.

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; smaskens det ser ut du :D

2009-03-29 @ 23:14:21
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: elise

mums !

dock stavas det enda annars blir det RUMPA;)

2009-03-30 @ 17:09:41
URL: http://llis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0