view sourceprint?

5 - 2 till AIK ikväll!

Skellefteå AIK spelade sin sjätte kvartsfinal ikväll mot Linköping och vann med 5 - 2! Nu står det 3 - 3 i matcher. Det avgörs på måndag i Cloetta center. Åter till matchen. Jag var inte där och såg, men hade gärna velat. Istället fick jag följa "Arenan" på norran. Varför jag tror AIK vann är för att de är trots allt ett bra lag, som är bra på att överraska. De var helt enkelt hetare än Linköping ikväll och gjorde fler mål. Plus att de måste ha haft världens stöd av hemmapubliken! Go Skellefteå, jag tror ni vinner på Måndag!


Här kan ni kolla in alla snygga mål de gjorde ikväll! —> Klicka här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0