view sourceprint?

Sista skoldagen!

Wiho, idag var det sista skoldagen. Inte så seriös. Vi började 10 och skulle se på när treorna spelade brännboll och musikarna sjung m.m. Jobbigt? Inte så värst. Men sen kl 1 hade vi LPL och då skulle vi rita av varandra och skriva snälla egenskaper om varann. Förutom det så fick jag veta mitt betyg i både LPL och svenskan. Och inte nog med det. Jag fick även veta hur jag ligger till i samhällsen och vad jag fick i Röst & rörelse. Nu måste jag bara få skryta lite, för jag är så himla stolt över mig själv. Att jag har klarat det och verkligen slitit för det! Ni fattar nog inte hur mke tid jag lagt ner? I alla ämnen jag nämnt nyss så har jag fått MVG. Gissa om jag är glaad!!!?=D



Nu är jag hemma och jag ska försöka bestämma mig vad jag ska ha på skolavslutningen imorgon. Lätt och välja om det ska vara kallt ute? Efter det har jag träning, sen ska jag se Joels match. Kom till tallbacka kl 7 och HEJA på Bureå IF!!!





Förövrigt så är det bara 2 dagar kvar till min födelsedag! Längtar!

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Jaha hehe okej, men ämdå, det är så härligt att vara brun! ;)

Kram på dig.

2009-06-08 @ 19:17:11
URL: http://idabjelkert.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Ja, precisprecis! =)

2009-06-09 @ 14:15:04
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0