view sourceprint?

PiteSummerGames!

Igår var jag som sagt i Piteå för att titta på fotboll, alltså pitesummergames. Dagen var mycket trevlig, dock nästan för varmt. Men annars så bjöds dagen på glass, sol, massa underhållande fotboll, trevligt sällskap med familjen och älsklingen. Jag tänkte visa dagen med ett par bilder. Se och njut!


 


Sitter och ser på fotboll.


Italiernare.

 
Drack en massa vatten.


Nästa Eto, säger jag bara!



53-0 efter 3 spelade matcher. Säger en hel del!


Joel tror han är lång?


Jag försöker visa att jag är längre?


Knattefotboll. Joels kusin spelade.




Dagens.





Isac.


Älsklingen och jag ♥


Everybody. Adina tar kort.


yää!


Sliten krigare? Sovde hela vägen hem.

Kommentarer
Postat av: hillepille

fina bilder :)

2009-06-29 @ 15:00:46
URL: http://ryggankatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0