view sourceprint?

Fyllde 17 år igår, den 10 juni!

Haha, ja som ni märker har jag inte så mke tid över att blogga ens när jag är ledig!

Igår var en speciell dag. Nämligen min födelsedag! 17 år!! Wiiho!! Dagen började med att jag råkade sova enda till kl 1. Bra jobbat! Det förstörde min dag lite. För mamma och pappa blev inte så speciellt glada på mig. För jag skulle nämligen hinna baka och fixa till kalaset jag skulle ha på kvällen. Sen kom Joel till mig kl halv 3 och då fick jag fina presenter av han. Tack älskling! Men grejen är att när Joel kom hade jag inte hunnit börja baka eller någonting. Så det var tänkt att jag och han skulle göra det, men tiden gick så fort och vi hann inte börja baka förren mamma kom hem. Hon blev sur och och visste inte hur jag skulle hinna både baka och träna. Jag bröt ihop och Joel fick trösta mig. Utan älsklingen hade jag inte klarat denna dag. Tack, för att du finns! Vi tsm beslutade att jag skulle skippa träningen för att jag skulle på nått sett hinna göra klart och så blev det. Vi bakade en jättegod sommartårta. Mums!

Innan alla mina vänner kom så firade min familj mig. Jag fick 70% mörk choklad, nagellack och en rougeborste av Adina och Isac. Av mamma och pappa fick jag en träningsväska och tusen spänn. Tack mamma och pappa! Sen kom mina friends och då fick jag MASSA 70% mörk cholkad, hela 4 st! Plus en SOLO tidning av Hillevi! Tack allihopa! Efter fikat körde vi lekar och hade det trevligt! En, en gång tack allihopa som gjorde min födelsedag bra!♥

Kommentarer
Postat av: din syster

GRATTIS:*

2009-06-11 @ 18:51:56
URL: http://adinawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0