view sourceprint?

Första dagen hemma efter Rhodos.

Kan beskrivas så här:

Började med att hälsa på alla och prata om hur jag haft det och vad jag har missat här hemma i Skellefteå. Skoldagen var rätt slapp. Först såg vi film på samhällsen, sen hade vi ingen matte och på englskan skulle vi redovisa våran saga (som inte var så speciellt seriös), efter det hade vi LPL och då såg vi också på en film. Detta var alltså sista dagen med vanliga lektioner.

Imorgon har vi FL-dag med 2:orna och 3:orna. Vi ska spela brännboll, fotboll och köra stafetter. Det blir nog kul! Och på måndag ska vi bara se på när alla utklädda avgångsklasser möter varandra i brännboll. Rätt chill må jag säga! Sen på tisdag, ja då är det skolavslutning! Gud så skönt!


Och bästa av allt är att min födelsedag är dagen efter, hur härligt är inte det!? Ska nog försöka ordna ett kalas med vänner, tårta osv. Snart 17 år, wihoo!!

Kommentarer
Postat av: förlåt

Bilder??? :(:(

2009-06-05 @ 21:30:48
URL: http://ryggankatt.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Okej, så bra då, var det varmt? =D

Tacktack sötis, kram.

2009-06-06 @ 13:38:27
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0