view sourceprint?

Fullproppade dagar!

Sorry dålig uppdatering igen!! Har ju inte haft tid!

I onsdags jobbade jag ju hela dagen. Sen hann jag inte skriva att jag skulle åka iväg till älsklingen stuga några dar. Dagarna där kommer jag att sammanfatta med bilder i ett senare inlägg. Jag hade då trevligt iallafall!

I fredags hjälpte jag Hillevi med saker i hennes nya lägenhet. Den är jättestor och fin! Dessutom var det trevligt att få snacka med Hillevi en del. Det var ju som sagt ett tag sen. På kvällen körde jag moppe till älsklingen och när jag väl var framme blev det mys med film. Haha, jag lyckades somna och missade typ hela filmen, hann bara se början.

lördagsmorgonen vaknade jag upp vid älsklingen, finns inge bättre än att vakna upp bredvid honom!♥ Sen skulle han iväg och jobba och jag körde hem.
Denna dag skulle vi sköta våra småkusiner. Hela familjen följde med, även jag. Efter att vi lämnat av Isac och mamma så for jag, Adina och pappa in till stan. Först gick vi på TeamSportia och köpte fotbollsskor till mig. (Men ska nog lämna tillbaka dem.) Sen gick jag och Adina en stund på stadsfesten och lyssnade bl.a. på Kevin Borg. Han är grymt duktig!



Sen åkte vi hem till småkusinerna och den ena är bara 4 år och sen har de en på 6 månader. Hur gulliga som helst! På kvällen myste vi med kusinerna och såg bl.a. film.


Söta Ture!






I söndags tog jag det lugnt, pysslade om mig själv och målade mina naglar, svarta med ett diagonalt silverstreck och små silverprickar. (Synd jag inte tog nån bild för nu är dom förstörda.) På kvällen lagade jag mat åt mig och älsklingen, kyckling och hemgjorda potatisklyfftor, samt tillbehör. Gott, gott!! Efter det for jag och Joel till Hillevis lägenhet och joinade henne. Vi såg "I taket lyser stjärnorna". Sen målade jag även hennes naglar.

Det här var alltså min helg och några dagar före!
Skriver mer imorgon så håll utkik! Kommer massa bilder också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0