view sourceprint?

Hemma!

Nu är jag hemma! Vi kom hem igår kväll vid 9. Resan har gått hur bra som helst och har varit kanon! Vi har hunnit så mke på så kort tid och haft hur kul som helst! Vill redan tillbaka! Vi har hunnit allt ifrån att vara på Grönan, shoppat, varit i Jakobsberg, Surahammar, Sveriges största godisaffär, åkt båt i Mälaren, ätit god mat och gott fika osvosv. Berättar lite mer detajerat i ett senare inlägg.


Resan var jättebra och kommer att bli oförglömlig!
Sen vill jag även tacka alla som vi träffat under resan. Ni har varit jättetrevliga! Plus på Josefin och Gustav. Men jag vill framförallt tacka älsklingen för att han är bäst och för att han har gjort våran resan till någonting alldeles underbart! 

Denna resa var tänkt för att jag och Joel skulle fria 1 år tillsammans och just därför förblir denna resa oförglömlig!



Jag älskar dig Joel bohman! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund på bloggen!!!!!!

2009-07-19 @ 13:41:08
URL: http://theiiandnadlie.blogg.se/
Postat av: honduvamed;)

lägg ut bilder från trästocks?=)

2009-07-20 @ 12:18:39

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0