view sourceprint?

Bilder från min och Joels 1 årsdag!

23/7 - 09

I torsdags firade jag och Joel 1 år tillsammans! Vi hade det jättemysigt och firade denna
dag med att först gå ut och äta, sedan såg vi en romantisk film och avslutade med
bubbelbad bland en massa tända ljus! Jättemysigt! Sen så gav vi varnadra
presenter. Jag gav han ett paket med massa olika choklader osv.
Synd att jag inte hann ta kort på det. Däremot har jag tagit kort
på vad jag fick av honom. Riktigt fina saker!
Tack så jätte mycket älskling! ♥



Älsklingen i sina nya brills!


Snyggingen min!:*


Vi tände massa ljus. Mys!


Älsklingen och jag! ♥


Jag älskar mörk Choklad!


Fick en parfym! Dessutom var det en jättefin förpackning, eller hur?


Doftar blommigt och gott! Tack så jättemycket älskling!


Fick också ett halsband med en fjäril. Riktigt sött! Åh, vet ni vad han sa?
"Vet du varför jag köpte detta halsband?" Jag sa, nae?
Då sa han, "det är för att jag får fjärilar i magen när jag ser dig!"
Naaw, va rörd jag blev! Hur gulligt som helst ju!




Hur kan man inte älska denna underbara kille, är frågan?
Jag älskar då han otroligt mycket!
Puss på honom! ♥


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Mysigt =)

menar du outfitsbilderna? Tack!

2009-07-26 @ 08:56:10
URL: http://colorelle.se
Postat av: Josefina

jo det är ju det :) det borde komma till skellefteå tycker jag :) massa affärer lägger ju ner nu, så dom får gärna komma hit :)



+ så söta ni är tillsammans:)

2009-07-26 @ 14:13:25
URL: http://joosefiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0