view sourceprint?

Film, fotboll & Kärlek!(L)

Sammanfattning av helgen:



Lördag:

  • Premiär med mina nya slalomskidor Bureberget. 
  • Joel kom hem till mig och vi skulle fira våran halvårs dag, i efterskott. Vi såg bl.a. film (Mamma MIA), mys!♥


Söndag:

  • Vi hade match i örjans, mot Rönnskär. Vi vann med 2-1 och jag och Hillevi fick göra var sitt mål. Wiie!
  • Sen ikväll for jag och tjejerna, Mia, Hillevi, Thea, Amme, Petzon, Natalie och Lova, till Bureå Folkets Hus. För att se Twilight! Den var faktiskt jätte bra!

Vill ni se lite bilder från bion kan ni gå in på Theas blogg.
http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0