view sourceprint?

Min nyafödda kusin har fått världens coolaste namn!

Bloggtorka!! Förlåt, att jag inte har skrivit på ett tag. Men det har ju sina anledningar. Har inte orkat, inte haft tid och ja det var väl allt? Inte haft lust helt enkelt. Men nu tänkte jag vara duktig och berätta om vad ni missat i mitt liv.

Jag börjar med helgen:



Lördag:

  • Såg Joels match. Dom vann med 6-5!
  • Vi såg klart filmen "P.S. I love you". (Den är hur bra som helst! Rekommenderar den, om ni vill se en riktig romantisk gråtfilm(L)!)

Söndag:

  • Sovde hos Joel, men han skulle iväg på match. Så då fick jag vara själv hemma hos han i 1 och en halv timme.
  • För att sedan åka till Morön för att hälsa på min nya kusin. Nu ska ni få höra hans namn. Håll i er i hatten, det är väldigt ovanligt!! 

            Ture Tiger Trammer

  • Sen på kvällen hade vi fotbollsträning i Örjans.


J.B.


Kommentarer
Postat av: PollE

hej ture

2009-01-22 @ 13:31:17
URL: http://hiillevii.blogg.se/
Postat av: Adina

Lill Ture :*

2009-01-25 @ 11:08:14
URL: http://adinawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0