view sourceprint?

"Det Flyter"

Berättade i förra inlägget att den dagen var vädligt speciell och då menar jag också jag och Joels dag.<3 Dagen började med att jag vaknade av att solen sken på mig och älsklingen. Vi klev upp, fikade och ja vi bestämde oss för att fara och åka skridskor, men då var inte jag så sugen. Så jag gjorde typ allt för att inte fara. Men, men, ställde tillslut upp på att följa han till Tallbacka och åka en stund. Det var rätt kul ändå, måste dock lära mig skjuta! Haha!
Sen sparkade vi hem och åt. Jag tog en dusch, sen for vi till Joels träning på Kaplan. Jag såg på den och efter det gick vi till bion. Vi frågade om det fanns kvar några platser på "Yesman", men då fanns det bara utspridda platser. Så då blev det "Det Flyter" istället. Kan ju säga att det var ingen höjdare till bio film, konstigt slut osv.? Aja, jag hade iallafall det trevligt med älsklingen, puss pådej!


Du är bäst, och jag älskar dig mest!♥

Kommentarer
Postat av: <3

Bion var visst bra :P Älskar dig!

2009-01-10 @ 21:53:48

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0