view sourceprint?

Tvåtusenåttanollsjutjugotredje

Imorgon, fredag, är en speciell dag för mig och för en annan som jag älskar väldigt mkt. Jag och Joel firar ett halvår, 6 månader! Det ska vi fira med att gå på ett café och fika. Sen hade jag tänkt mig en överraskning till älsklingen. Ni kanske får veta sen vad det är. Blir dock inte att vara med varandra på kvällen. Joels familj skulle ha främmande. Kul att de var just den här dagen? Men, kan inte jag göra något åt. Ska nog ringa några vänner och hitta på något. Men nu ska jag gå och lägga mig och längta till imorgon, att få träffa älsklingen.(L) Puss!



Joel Bohman(L)
08-07-23
Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0