view sourceprint?

Tisdag den 27 Januari

Hallådär! Här kommer lite info om dagen min.
Imorse på idrotten åkte vi skridskor. Vi fick bl.a. köra match bara vi tjejer. Det var kul! Och nu längtar man ju riktigt mke till FL hockeyn! Sen på fl lektionen satt vi i datasalen för att söka fakta om fjällsäkerhet. Efter lunchen hade vi engelska, men då var vår lärare borta och vi fick jobba själva. Vi försökte då fixa så att vi kunde börja svenska tidigare, men det gick inte. Och på den så håller vi på att göra en analys av en novell. Och nu har jag typ suttit vid datorn sen jag kom hem. Inte bra? Måste nog börja mad alla uppgifter och läxor jag har att göra. Blir bara jobbigt att skjuta fram allting, som jag är expert på att göra...



Ja, tillslut kan det ju se ut så här, även för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0